Friday, May 20, 2011

confession of si gemok.

Salam peeps  ;)
Selamat petang!!!

Mari kita cuci telinga dengan these words.

Cikgu : eh, syafiqah ni nampak berisi siket dari dulu kan?
Kak Na, pmbntu tadbir sekolah : lama tak tengok awak, semakin berisi. Okay la ni
Cik Ros tukang jahit : nampak gemuk siket skat duduk dumah ni dia. Gemuk pesen orang kurus la. Eh, jahit baju ni, padan lagi ke ukuran lama?

(T)_(T) <-- mata bengkak akibat terlalu kecewa dengan diri sendiri wuwuwuwuw

Maka,
Saya sudah bermula eksesais. Setakat 500 kali rope skipping and 200 kali sit up tu, sambil ngigau je *esoknya jalan hincut-hincut.haha*
Bukan untuk kurus kering, tapi nak fit mcm dulu and tak termengah-mengah masa main pepsi cola.haha

Apa?diet??
Haha, mind you ya, saya ni bukan boleh control makan. Makan macam penolak buruk(bahasa eksotik Kelantan, means kereta tolak sampah kot.haha.yela, kereta tolak sampah kan boleh muat everything)

Satu lagi, saya nak buat confession edisi membela maruah diri. Saya bukan gemuk seperti yang anda lihat pada pipi saya. Saya memang berpipi tembam. Nak salahkan siapa kalau saya lahir-lahir memang buccinator tone 10/5. Kalau badan saya naik, tempat pertama yang dia akan naik adalah pipi. Maka, orang akan overestimated.
Tapi ngaku jela kan dah naik 5-6 kg.haha.lagi mau cover baeeekk punya ka, syafiqah?

Tengok la nanti saya main rope skipping seribu kali sehari. Baru tertukar kau dengan posh beckham.haha

Sekian saja untuk hari ini.babai!

No comments: